söndag 13 oktober 2013

Veckans triss-Tema-Så här ser det ut där jag är.

Så var det åter igen dags för veckans fototriss och denna vecka skulle vi fota hur hösten ser ut just där vi befinner oss. Här har det dock inte hänt så mycket på höstfronten. Visst har löven blivit gula på sina håll men det är inte någon större färg skiftning kanske. Eller så är det jag som har missat det bara. :) Vem vet?


På kyrkogården har färgen sakta gulnat.


En lönn med gula löv i all sin prakt.


Ett hus som bokstavligen är klädd i höstens vackra färger.

19 kommentarer:

  1. Snyggt trissat. Den nedersta bilden är ju som en flamma, tjusigt

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack. haha, ja huset ser helt sjukt roligt ut. snacka om kammoflage! :D

      Radera
  2. Fina bilder. Nog tycker jag du hittat fina höstfärger att fota.

    SvaraRadera
  3. Fina höstbilder! =) Men jag tycker synd om de som bor i det där huset.. Det kan ju inte vara bra =/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Ja jag har funderat jag ocskå hur bra det där egentligen är för huset. Det måste ju tränga igenom hustaket och allt ju och förstöra. :/

      Radera
  4. Det är ju massa fina färger där! Bra fotat.
    //jonna d

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt hösthus!!!!! Helt underbart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det där huset ser väldigt härligt ut så här på hösten. Jag måste nästan gå och fota det under resten av årstiderna också. :D

      Radera
  6. Min älskade höst visar sig verkligen från sin bästa sida det här året, härliga bilder!

    SvaraRadera
  7. Snygga höstbilder i din triss. Och lite extra för huset. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hehehe, jaa huset är verkligen lite annorlunda. :)

      Radera
  8. Riktigt vackra foton på en vacker höst! Och som de andra så bara älskar jag huset!!! Så himla coolt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. :) Jaa huset är verkligen jätteläckert. :D

      Radera