söndag 15 december 2013

Veckans fototriss-Tema-Färgstarkt/färgglatt

Denna veckas fototriss har temat färgstarkt/färgglatt. Det är även tävling och vinstsumman är ett presentkort på 3000 kr hos Vingresor och alla 8 finalister får en fotobok.
Då jag legat sjuk större delen av helgen och fortfarande inte är pigg så har min fototriss blivit lite sen.



Min familj på en liten fisketur i Källvik en sommarkväll.


Efter stormen Sven vaknade vi till detta.


Oskarsborg i all sin prakt, här omgiven av en så kallad Halo.
Kanske inte direkt färgstarkt/färgglatt men ändå vackert.

12 kommentarer:

  1. Fint trissat. Mittenbilden är så vacker och nedersta bilden är ju läcker

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack. :) Ja jag vet inte riktigt om sista bilden passar in i temat ärligt talat men jag orkade inte sitta och leta bilder mer.

      Radera
  2. Vilka härligt färgglada bilder du visar! Den sista är kanonfin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Ja jag var lite osäker på om den sista bilden passade in i temat. :)

      Radera
  3. Vad häftigt fenomen på sista bilden.
    Härlig triss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. :) Ja det är första gången jag sett en Halo någon gång. jag fotade något liknande fenomen nu i sommar här också av en ren slump.

      Radera
  4. Fina och färgstarka trissbilder.

    SvaraRadera
  5. Sista fotot var en absolut pangbild så snyggt.
    Hoppas att du har kryat på dig.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket. :) Jag var osäker på om den passade in på temat.
      Jo jag har äntligen piggat på mig nu.

      Radera