söndag 23 februari 2014

Veckans fototriss-Tema-Spår

Veckans fototriss har temat spår. Och den här veckan har jag haft precis allting i teknikväg emot mig.
Batteriet till kameran avled för ett bra tag sedan och jag har inte haft möjlighet att köpa nytt så jag har fått nöja mig med att fota med mobilen. Visst har det gått bra men det är inte lika roligt.
Och för några dagar sedan så avled min dator. Den är stendöd. Visserligen har jag väntat mig det och hade införskaffat mig en ny så att jag kunde byta så småningom när allt var ordnat och klart med den nya. Nu blev det inte riktigt så eftersom att min dator bestämde sig för att avlida i förtid.
Detta har ju medfört att dom fotoprogram jag brukar använda inte fungerar som jag vill så jag är inte nöjd med nånting i denna fototriss. Inte ens vattenstämplarna på mina foton.



Fotspår


Skidspår


Inte ett spår

19 kommentarer:

  1. Stackare, vilken öken alltså, men du har ju fått till ett fint spår-triss ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, jaa jag tror jag är förföljd av otur när det gäller teknikprylar. :P

      Radera
  2. Väldigt bra bilder tycker jag, faller pladask för "inte ett spår".
    http://axartist.blogspot.se/2014/02/fototriss-tema-spar.html
    AX

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. :) Ja det var en fantastisk upplevelse att se ett så stort område med orörd snö.

      Radera
  3. Fattar inte vad du tycker är fel,jag ser bara fina bilder framför mig när jag tittar in till dig. Ha inte för stora krav på dig. Du är duktig och dina bilder är bra
    Ha en fin söndag
    Meta

    SvaraRadera
  4. Fin triss! Gillar särskilt den sista bilden som är utan spår. Bra tolkning av temat.

    SvaraRadera
  5. Snygg triss....gillar din humor....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  6. Det var väl inget fel på bilderna! Du hade väl en backup på dokument och bilder! Sista bilden var bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo visst hade jag backup på allt, men jag hade inte hunnit få över allting till nya datorn. Men hårddisken klarade sig tack och lov så allt fanns kvar. :)

      Radera
  7. Med allt krångel du haft har du lyckats otroligt bra med trissen. Den sista bilden är fantastisk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Ja krånglet fortsätter för nu fungerar inte mitt photoshop alls och måste installeras om. Hahaha, jag tror det går troll här!

      Radera
  8. Jag tycket du lyckats perfekt fast tekniken krånglar :) Fint trissat!

    SvaraRadera