söndag 16 mars 2014

Veckans fototriss-Tema-Grodperspektiv

Här är veckans fototriss med temat grodperspektiv. Vissa bilder tog lite längre tid att fota än andra. :D


Min grannes hund Iza. Det tog tid att fota henne för hon var mer intresserad av att få godis än att sitta stilla. Tillslut gav jag upp och då sprang hon iväg och busade med mattan i vardagsrummet och släpade upp den i soffan. Då lyckades jag ta denna bild! :D


Min fina dammvippa från London. Den har dock alltid fått stå som prydnad.
Vet inte om det blev så mycket grodperspektiv direkt kanske.


Min ljuslykta som jag äntligen fått upp i taket.

14 kommentarer:

  1. Fin triss där ettan blir min favorit

    SvaraRadera
  2. Tålamodet med din grannes hund lönade sig. Den bilden är pärlan i trissen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. :) Ja hon är vacker och mysig på alla sätt. :)

      Radera
  3. Haha! Den hunden ser virkelig oppgitt ut. Kul med ord til bildene!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja hon är go på alla sätt. :D

      Radera
  4. Vilken läcker dammvippa :-) Fint trissat och söt hund :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :D Ja dammvippan är väldigt udda. Jag har äggkoppar och ett saltkar som också är lite udda och kommer från samma butik.

      Radera
  5. Läckert fotat och trissat!

    SvaraRadera
  6. Ja det kan vara lite klurigt med hundar som fotomodeller, Morris brukar vända bort huvudet så fort jag tar upp kameran...=) Fin bild du fick till slut! Gillar skuggorna i taket på sista bilden, läcker effekt.
    //Scaniatjejen
    http://www.scaniatjejen.se

    SvaraRadera
  7. Härligt!!!! Gillar dammvippan!

    SvaraRadera
  8. Fint och trevliga bilder du bjuder på :)

    SvaraRadera