söndag 11 maj 2014

Veckans fototriss-Tema-Blommor

Denna veckas fototriss har temat blommor och min triss blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig.
En av bilderna jag ville använda ville inte riktigt samma sak som mig så jag fick välja en annan istället. Men det finns väl en mening med det också antar jag. :)
Denna vecka är det tävling också där man kunde vinna priser från Coolstuff.
Något jag verkligen skulle behöva är en Fitbit Flex.


En prästkrage


Här var det egentligen humlan jag siktade på så jag har ingen aning om vad det är för blomma.


En lite ledsen ros i regnet

18 kommentarer:

  1. Åhh så fina blomsterbilder, rosen med vattnet är så vacker.

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder alla tre! Kan det vara en tistel som humlan sitter på? Vackert i vilket fall som helst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. :) Jadu jag vet inte, den växte hos en kompis till mig och min granne här nedanför mig har likadana blommor. Dom är rätt höga.

      Radera
  3. Fina blommor, bolltisteln med humlan lite extra fin :).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack. Å tack för att du löste mysteriet med vad det var för blomma åt mig. :D

      Radera
  4. Vackra blommor - även den slokande ;)

    SvaraRadera
  5. Fin triss! Den lite ledsna rosen är fin tycker jag!

    SvaraRadera
  6. Fin variation på dina blommor, dom två sista gillar jag bäst.

    SvaraRadera
  7. Så vackra bilder! Gillar bild två bäst!

    SvaraRadera
  8. Vackra bilder det är en bolltistel den i mitten
    Önskar dig en fin början på veckan
    Kram Meta

    SvaraRadera
  9. Jättevacker triss!!!! Rosen blir min favorit. Tror blomman kan heta Spikklubba, och iaf är de en giftig en. Men jag har haft fel förr :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. :) Ja jag har ingen aning om vad det är för blomma alls ja inte. :)

      Radera