söndag 13 april 2014

Veckans fototriss-Tema-Personligt

Denna veckas fototriss har temat personligt och det var nåt att bita i det.
Men varför inte passa på att berätta lite om mig själv då för det om något är ju personligt.
Jag har alltid varit liten och kort i rocken. Även nu i vuxen ålder är jag inte så stor.


Den här klänningen hade jag när jag var 9 månader gammal.
Min son kunde ha den som tröja när han var 3 månader.



Mina första träskor som jag hade när jag var ca 4-5 år.


Och jag blev väldigt liten i jämförelse med denna jättesolros!

29 kommentarer:

  1. Härlig triss, och så liten är du nog inte. Snygga träskor!
    http://axartist.blogspot.se/2014/04/fototriss-personlig.html
    AX

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack. :) Jo, jag är väldigt liten.

      Radera
  2. Fina bilder! Och vilken hög solros! =)

    SvaraRadera
  3. Vilket fint triss och så söta träskor, så gulliga. Vilken maffig solros alltså :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack. :) Ja träskkorna är pyttesmå. David kunde inte ha träskorna alls när han var lika gammal som jag när jag hade dom.
      Jo, solrosen var enorm. Jag har aldrig sett en så stor nån gång.

      Radera
  4. Söta röda träskor :) Personligt trissat!

    SvaraRadera
  5. Sån charmig triss och fint skrivet :-)

    SvaraRadera
  6. Så fint att du sparat minnen från när du var liten :)
    Men vilken jätte-solros! Vem som helst blev nog liten i jämförelse!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är roligt att ha kvar sånt där. :)
      Ja den där solrosen var enorm. Den var längre än min sambo som är 1.83!!

      Radera
  7. Jag tycker jätte mycket om dina bilder !!! Och sista blev min favorit därför att du är där och den där blomman är så står o fin !!!!!Jag har sparat min systers träsko och hon var också 4 år då hon hadde dom små skor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. haha, jag var osäker på om jag ville lägga ut sista bilden faktiskt just för att jag var med där. :P
      Visst är det kul att ha kvar sånt där smått från när man var liten? :D

      Radera
  8. Charmig och personlig triss! Klänningen är bara sååå söt!

    SvaraRadera
  9. Ett trevligt sätt att visa detta tema på.

    SvaraRadera
  10. En personlig triss med mycket charm! Träskon är så söt!

    SvaraRadera
  11. Vilken supersöt träsko! Väl trissat!

    SvaraRadera
  12. Åh vad kul att ha kvar gamla kläder o skor! Jag vet precis hur det är att vara liten, är bara 151,5 och den där halva cm är viktigast :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jättekul. :) ååå nån som är i nästan samma längd som mig! Jag är 152.5 cm! :D Och den där halva cm ÄR viktigast! Så när jag är ute och handlar ser det ut som om kundvagnen är ute och går med mig... och det är ett helvete att försöka få tag på sakerna i kundvagnen för man får stå på huvudet! Därför brukar jag alltid hämta dom där små, barnkundvagnarna.... :D Dom räcker jag iallafall upp till!

      Radera
  13. Så roligt att ha kvar kläder från när man var liten. Så söta träskor och klänningen skulle vara "het" bland retrofolk. :)
    www.kerstinsfoto.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jättekul att ha mina gamla kläder kvar. Träskorna tycker jag om än idag! :D Klänningen skulle vara väldigt poppis nu tror jag.

      Radera
  14. Hihi! Vad kul att du har dom kvar! Dom träskorna fick du av mig :-) Storlek 18 om jag inte minns helt fel.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaså? Fick jag dom av dig?? Haha, ja när jag tittade på skorna så funderade jag just över vad det var för storlek på dom. :D

      Radera
  15. Härlig tolkning och vilken otroligt söt träsko!
    //Scaniatjejen
    http://www.scaniatjejen.se

    SvaraRadera
  16. Bra tolkat, roligt att se en bild på de som bloggar också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja jag var dock tveksam till om jag skulle lägga ut den bilden på mig. :P

      Radera