lördag 4 april 2015

Veckans fototriss-Tema-Påsk

Denna veckas fototriss har temat påsk. Det blev lite svårt då jag inte brukar fira det så vidare värst.
Det blev liksom inte att den högtiden följde med mig när jag flyttade hemifrån av nån konstig anledning. (Jag försöker bättra mig.) Men jag lyckades väl skrapa ihop tre bilder trots allt. :)


I Torsdags fick jag hem världens sötaste lilla påskhare från skolan.


Grannens påskris fick ställa upp som modell idag. :)
 

Ett litet påskägg som sonen fick.

20 kommentarer:

  1. Mysiga påskbilder! Vi firar inte heller speciellt, särskilt inte i år när jag ännu inte har läkt min brutna arm!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej men kära nån. Krya på dig med armen. :) Trevlig helg!

      Radera
  2. Så fina påskbilder du har lagt ut och så gott med godis, nu blev jag ju godissugen och har inget kvar, hahahaaa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. :) haha, jag har alldeles för mycket godis kvar!

      Radera
  3. Tre väldigt bra påsk-bilder :)
    Önskar dig en fortsatt fin påskhelg!

    SvaraRadera
  4. Jättefin triss med de allra påskigaste godsaker :).

    SvaraRadera
  5. Du fikset jo en påsketriss så lett og flott.
    Ha en deilig kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2015/04/04/fototriss-paske/

    SvaraRadera
  6. Påskharen är per definition allra finast, men grannens påskris blev också väldigt fint på bild. :)
    Fortsatt Glad Påsk!
    Berit E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. :) Ha en fin påsk du med. :)

      Radera
  7. Søteste påskeharen! Men det midterste bildet hadde utrolig fine farger: Ha en fortsatt fin påske. Kram. Kari

    SvaraRadera
  8. Härliga påskbilder. Gillar särskilt de härliga färgerna på påskriset.

    SvaraRadera
  9. Jättefint trissat och bild ett är min favorit.

    SvaraRadera
  10. Vi brukar inte heller fira påsken så mycket, men påskägg till sonen våran blir det iallafall.
    Fina bilder!

    SvaraRadera